i karantän men får ändå inte åka hem till några
nära och kära under jul och nyår glada i hågen
på grund utav denna dumma mänskliga märkliga tragedi.
Men jag kämpar på och hoppas att mina njurar ska göra likaså
Nä, nu är jag så yrslig här innefrån Corona hörnet
Hej så länge!
Ni vet väl vad de säger om en groda med ett ben+
Jo, att den är helt hopplös...
Ken Cassel
22/12-2020
Fri vers av Ken Cassel
Publicerad 2020-12-22 10:44
ResenärGenomLivet
Bara inte du är hopplös så...:-))
2020-12-27