Logga in


Det är inte lätt att vara en tjej
Det är inte lätt att vara någonting i huvudtaget om det inte
passar sig
Så då får man lov att göra det bästa av saker och ting
Gå de tillmötes och kämpa på och hoppas att allt till slut
ordnar upp sig för de bundna två....

Ken Cassel
25/12-2020



Fri vers av Ken Cassel
Publicerad 2020-12-25 17:41