Logga in


Slänger ut gårdagen

Inget är som förut

 

Skapar mig ständigt på nytt

Gamla vanor nöter stöter enträget

 

Motsägelser och omtagningar

Kroppen ryser i cellminne

 

Copyright" (©) Lars Krister Hedlin  2021-03-02



Fri vers av Lars Hedlin
Publicerad 2021-03-02 11:20


Beatriz Quevedo de Hansen
Bra fångat!
2021-03-16


WyS
I förändringens tid!
2021-03-15


bluesatin
Kul och intressant text.
2021-03-14


ADI Nehlin
Fint skaldat!
2021-03-07


ResenärGenomLivet
Man får verkligen vara beredd på det mesta och foga sig därefter...tänkvärt...
2021-03-05


lila fjäderblomman
Igenkänner! Bra fångat!
2021-03-04


ej medlem längre
Dina ord andas den underbara känslan av förhoppning, nära en förväntan inför vad livet kan ha och ge. Jag tycker särskilt mycket om "Skapar mig ständigt på nytt". Fina ord. Så är det.
2021-03-04


Marita Ohlquist
Bra om att lämna det gamla och se fram mot det nya!
2021-03-03


wiria77
man måste rensa för att kunna förnya med mycket i livet
2021-03-02


Blomma-Stjärna
Tycker om den här texten - den väcker frågan om hur mycket man själv kan göra och hur man kan förhålla sig för att inverka på sitt eget mående och liv!
2021-03-02


ULJO
Ibland måste man rensa för att nå nya perspektiv.
2021-03-02