Logga in


Spelar egna låten "Magnum opus"

På nattduksbordet

lägger jag själen i en glasburk till natten

För att slippa drömma



Fri vers av Kaptenlöjtnant
Publicerad 2021-04-04 00:34


Anna Ahlborg
Jag tycker mycket om din musik! Den är vacker! :) Och din text...tja, den är lite speciell. ;)
2021-04-04


Telesforos
Den burken skulle jag vilja låna - åtminstone vissa nätter.
2021-04-04


Den filosofiske poeten
Vakendröm eller sömndröm? Sedan fyller jag i glasburken med vatten och hoppas att den inte drunknar däri men de' vete katten. :-)
2021-04-04


Nanna X
Ibland är det verkligen skönt att slippa drömma. Ljuvlig spinett! Glad påsk!
2021-04-04