På nattduksbordet
lägger jag själen i en glasburk till natten
För att slippa drömma
Fri vers av Kaptenlöjtnant
Publicerad 2021-04-04 00:34
Anna Ahlborg
Jag tycker mycket om din musik! Den är vacker! :) Och din text...tja, den är lite speciell. ;)
2021-04-04
Telesforos
Den burken skulle jag vilja låna - åtminstone vissa nätter.
2021-04-04
Den filosofiske poeten
Vakendröm eller sömndröm? Sedan fyller jag i glasburken med vatten och hoppas att den inte drunknar däri men de' vete katten. :-)
2021-04-04
Nanna X
Ibland är det verkligen skönt att slippa drömma. Ljuvlig spinett! Glad påsk!
2021-04-04