Logga in


Omslut mig i mörker
för jag har inget mer ljus.
Låt stjärnorna slockna
och skuggorna sluta in.
Aldrig mer kan något skina
eller blänka
för jag har inget ljus kvar.



Fri vers (Fri form)
av K_Boija
Publicerad 2021-04-06 14:48


Marita Ohlquist
Berörande och vemodigt!
2021-04-06