Logga in


 

Snökristaller är som människor

Alla unika men lika mycket värda

Smälter av lite värme.



Fri vers av Lars Svedin
Publicerad 2021-11-30 13:51


Lars Svedin
Jag har tydligen skrivit om EN snökristall också, utan jämförelse med människor. Den heter Snökristallen. Någon har hittat den idag.
2021-11-30


lodjuret/seglare
Det där om jämlikhet verkar vara en 'envis idé', men som med alla idéer, de tyvärr skall handhas af människor och det vet en ju hur de är, fulla av som egna impulser o infall... att de skulle smälta av litet värme är även det en god tanke, med snyftiga filmer o böcker är väl gjorda för just sådana som 'du o jag'?
2021-11-30


Larz Gustafsson
Snön är värdelös vad mig anbelangar.
2021-11-30