Det behövs inte så mycket snö
För att få marken att lysa upp
Övriga genrer (Aforism)
av Syrran77
Publicerad 2021-12-04 21:02
TrollTörnTrappan
(L)just så!! Marken blir glad redan för några smulor... Ändå tar de i lite väl stora lass ibland, snögudarna eller snögubbarna eller vilka som nu sköter snöfallet?!
2021-12-07