Logga in


Vi trodde nog aldrig
Någon av oss
Att jag skulle bli en av de människor
Som överlevde
När så många andra inte gjorde det

Vi trodde nog aldrig
Någon av oss
Att jag var den som skulle lägga blommor
Vid stenar
Med namnen på er som borde segrat

Vi trodde nog aldrig
Någon av oss
Att jag skulle gå genom tiden i ensamhet
I tomhet
Medan minnen var allt som fanns kvar

Vi trodde nog aldrig
Någon av oss
Att solens strålar skulle fortsätta skina på mig
Trots mörkret
Att mina lungor skulle fortsätta andas syre

Utan er



Fri vers (Fri form)
av AngelxC
Publicerad 2022-07-18 00:44


ej medlem längre
Fin!
2022-07-18