Dvs om man lever mitt liv.
Nackdelen med livet
Är alla oljud
Fördelen
Drömmarna
Fri vers av OBlakho
Publicerad 2023-06-20 08:47
ej medlem längre
du lever i dagdrömmar skulle jag tänka mig. att allt är som en fors inombords. jag, har en tanke i taget ja, är ganska tråkigt...
2023-09-19
Lustverket
Bra poäng. Snygg vovve också! Vilken sort??
2023-06-22
SIDA GULDPOJKE
Mardrömmar og?
2023-06-20