Logga in




Dvs om man lever mitt liv.

Nackdelen med livet
Är alla oljud
Fördelen
Drömmarna



Fri vers av OBlakho
Publicerad 2023-06-20 08:47


ej medlem längre
du lever i dagdrömmar skulle jag tänka mig. att allt är som en fors inombords. jag, har en tanke i taget ja, är ganska tråkigt...
2023-09-19


Lustverket
Bra poäng. Snygg vovve också! Vilken sort??
2023-06-22


SIDA GULDPOJKE
Mardrömmar og?
2023-06-20