En vind som kallar
ett ord som dröjer.
En tanke ,en blick
en smak jag glömt.
En färg- en ton
en känslokrumelur.
Skratt och gråt
jag tror det var underbart!
Fri vers av Birgersdotter
Publicerad 2024-03-08 15:02
Anya
Jaa, tänk dessa minnen. Oj vad man glömmer, tänker jag när jag läser din fina text.
2024-03-11
ej medlem längre
Fröjderna.
2024-03-08
Marita Ohlquist
Fint förmedlade tankar och känslor.
2024-03-08