Ibland slår det mig
när jag inte känner
någon lycka och glädje
för det jag har…….
Hur i hela världen
ska jag då kunna känna lycka
för mer och mer och ännu mer……..
Felicia
Fri vers av feliciaa
Publicerad 2024-04-12 14:35
Ibland slår det mig
när jag inte känner
någon lycka och glädje
för det jag har…….
Hur i hela världen
ska jag då kunna känna lycka
för mer och mer och ännu mer……..
Felicia