Ser mot horisonten där
solen nyss gick ner
Har alltid undrat vad som
gömmer sig där bakom
Hand i hand går vi i sanden
vågorna slår mot våra ben
Vi har gått här så många gånger
men jag kan aldrig få nog
Sida vid sida njuter vi av livet
och varandras sällskap
Fri vers (Fri form)
av Emme
Publicerad 2024-05-10 22:27