Logga in


Ser mot horisonten där
solen nyss gick ner

Har alltid undrat vad som
gömmer sig där bakom

Hand i hand går vi i sanden
vågorna slår mot våra ben

Vi har gått här så många gånger
men jag kan aldrig få nog

Sida vid sida njuter vi av livet
och varandras sällskap



Fri vers (Fri form)
av Emme
Publicerad 2024-05-10 22:27