Man kan sakna
nått man aldrig vetat.
Att man skulle sakna
för det fanns alltid där.
Fri vers av Birgersdotter
Publicerad 2024-05-29 19:00
Ninananonia
Klokord som får mig att tänka :) Man kan sakna något man ännu inte har?
2026-06-12
Anya
Precis så. Så talande på få rader.
2024-06-12
Gunnel Eriksson
Ja, så är det
2024-05-30
Sefarge
Jaa och en fördel med senilitet att man ej längre behöver sakna Det man aldrig fick? ;)
2024-05-29
Sparvögat
Precis så…
2024-05-29
La Magnólia
Vackert skrivet om en stor sanning.
2024-05-29