Tänk alltid på att viktiga är orden!
Ord som fångar in mig via sin titel.
Slötittar därför och ögnar igenom titelfältet.
Inget som fångar in mig på stört!
Vägrar att se på författarnamn för alla ska ha sin chans.
Oftast och jag säger oftats så ger titeln inblicken som jag behöver.
Vill bli överraskad av ordens kraft.
Gillar därför mötet när orden tränger sig ned till min cellnivå.
Skriv på och jag lovar att läsa dig om din titel håller vad den lovar.
Ny som gammal " i gamet" spelar roll.
Önskar att se dig så på ett återseende för din titel säger allt!
@ Ann-Britt Berglund gäller text + bild
7 juli 2024
Fri vers av Ljusletaren
Publicerad 2024-07-07 09:13
La Magnólia
Bra fångat. Jag tänker på samma sätt när jag följer raden av texter.
2024-07-10
Elaine.S
Sådär känner jag också, instämmer verkligen.
2024-07-09
soligajag_1
Denna gillar jag extra mycket. Självklart betyder titeln mycket. Bokmärkte den. Självklart skriver jag på. . Kramar om! Soligajag_1
2024-07-07
Maria Sundelin
Ibland blir vi fångade av det lilla
2024-07-07