Logga in




 

 

 

 

Mitt call verkar vara att visa hur fantastisk naturen är.

Vette klåden om jag dokumenterar för framtiden eller inte!?!?

 

Hur som helst så ger skapelsen mig ro i mitt hjärta.

Till och med att mina fotomotiv vill prata telepatiskt med mig.

 

Fota mig, fota mig försöker de säga och jag lyder.

Dessa bilder blir alltid något fantastiskt av.

 

Ibland har jag tvingat mig på motiven.

Men attans vad de jäklas … trots många försök så får jag ge upp.

 

Att vara i kontakt med Moder Jord det är en ynnest som få får följa.

Hennes bästa humör är en glädje att få vistas i.

 

Låt oss ta tillvara på jorden medan den finns med all gröda.

 

Läser en bok som visar på totalt hungersnöd med mera på grund av inga grödor finns. Krig med mera slår ut allt!

 

Var rädd om vår jord och se till att njuta av varje dag som du får till skänks oavsett om det är natur eller en färsk gröda på ditt bord.

 

@ Ann-Britt Berglund gäller text + foto

8 augusti 2024

 



Fri vers av Ljusletaren
Publicerad 2024-08-08 08:57


Lynx63
Gullefjuns lavendel så fint skrivet
2024-08-13


soligajag_1
Du har så rätt .Man ska ta grödan som ger oss mat och näring. Förstår att du vill ge oss näringen.
2024-08-08


Maria Sundelin
Allt levande ger oss krafter
2024-08-08