Logga in




 

Första gången jag möttes av orden "kram" var på en liten papperslapp med text. Tänkte då ... vad då kram?

 

Sedan så tänkte jag längre och värmdes då av orden. Orden "kram"  var givet från en vänlig själ utan någon baktanke.

 

Tänk vad positiva ord kan göra mycket för hela mänskligheten. Ett vänligt ord som gör att man tänker på givaren med stor värme.

 

Jag tog till mig detta ord som heter "kram" på alla sätt och vis. Undertecknar nästan allt jag skriver med en "kram".

 

Hoppas att även jag blir ihågkommen för min välvilja plus att världen kan bli ljusare? Därför skriver jag en "kram" till er alla som läser detta.

 

/kram 

 

@ Ann-Britt Berglund gäller text plus bild



Fri vers (Fri form)
av Ljusletaren
Publicerad 2024-09-18 09:58


Sparvögat
Kramar till dig… Tack!
2024-09-27


Bengt J Malmsten
En kram värmer när den ges med omtanke.
2024-09-25


ej medlem längre
Kram till dig. Fint.
2024-09-18


Maria Sundelin
Kramar är ett bra ord och det är även en bra sak att ge och få
2024-09-18