Logga in




I mitt ensamma slutna hjärta
där befinner jag mig helt ensam
det är svårt om tider med smärta

Vad kan man gö för att bli varm
en kopp Teh varm choklad
jag har hon i min famn

Försöker kämpa emot å vara glad
Vad gör jag här nu igen?
för lång bort från Stockholm stad

Om jag då hade min vän
Så hade allt varit bra
Jag har det på känn

Detta var det jag sade
I mitt ensamma slutna hjärta



Bunden vers (Sonett)
av Cyrus Alexei
Publicerad 2024-11-22 19:14