Logga in


El-lek-tristitet trivialitet så här på nattkvisten


Om man var en med-el-måtta

Måste man allt ha watt nåt 

;)

 

 



Fri vers (Fri form)
av prima donna
Publicerad 2024-12-09 00:03


Sefarge
He,he. Hellre medel-måtta än en damm-råtta? ;)
2025-04-06


Lena Söderkvist
Skojfrisk ordlek med visst allvar.
2024-12-09


Marita Ohlquist
Bra tänkt och formulerat.
2024-12-09


TrollTörnTrappan
Måtte va så ja! Speciellt på göteborgska? (Hoppas att ingen råtta hade bitit sönder strömkablarna...) Roligt att se dig leka lite här!!
2024-12-09