Jag vill gå tills mina fötter blöder!
Tills jag tar mitt sista andetag
Jag vill gå till den platsen där rosor aldrig dör
Jag vill gå,
Gå
Gå
Gå
Gå
Tills jag kommer hem till Dig!
Bunden vers av MissBraw
Publicerad 2025-03-02 16:27
SIDA GULDPOJKE
mycket bra.
2025-11-28
Skrivmaskin
Fin, slutar bra.
2025-03-02
Seasiepie Pisces
en gång gick jag över hela botkyrka var en hel dag kommer inte ihåg hur länge till slut blev mina fötter kalla sen gick jag några timmar till då blev de varma helvetzia värme som de säger..... sen gjorde de ont då smekte jag tigerbalsam på sen gick jag mer...
2025-03-02