Logga in


Jag är ensam i djupet
tio år som flög förbi
jag tänker på slutet
och vad jag ska bli
känns svårt att gå på
och ta ännu en steg
hopplös med sår
och natten blir sen
problem i mitt hjärta
av sorgens sår
det är därför, som jag fäller en tår




Bunden vers av JonezJaczon
Publicerad 2025-03-05 12:33