Logga in


Du står där
I hörnet
Som så många gånger förr
Det var ett tag sen sist
Men nu är du här

Jag ser din gestalt
I mörkret
Jag känner din styrka

Jag vet vad du vill
Men du får det inte
Jag är starkare nu

Du kan stå där
Och se på mig
Men jag är inte rädd
Jag kan stå emot

Den här gången
Vinner jag
Så du kan gå nu



Fri vers av Coldasice
Publicerad 2025-08-04 01:30


sphinx
En text som visar på att det är viktigt att skriva om och påpeka det vardagliga ångestbekämpandet. Enkelt är bra i detta fall. Min hjärna störs lite av stor bokstav i början på raderna. Men förmodar det finns en tanke bakom det. Och - det är bara jag... Bra ordat annars!
2025-08-04