Det va länge sen jag va här.
Jag har städat lägenheten i månader och har tillslut nått fram till hyllan med det finaste jag någonsin gjort.
Kan jag reverse engineer:a?
Varför blev jag trusted med det här? Jag kan inget om transistorer och mitt hår är elektriskt.
Det är bäst jag inte rör det. Vill inte riskera att det går sönder.
Men jag viskar att jag är glad att du mår bra.
Jag är glad att du fått göra finare saker.
Finporslinstroll.
Jag är glad att du fortsätter finnas.
Och jag är ledsen för allt.
Vi kanske kan sakna tillsammans någon gång. Om du vill.
Jag saknar pianot.
Har du lyssnat på Dian Fossey?
Övriga genrer av pyre
Publicerad 2025-08-05 01:05
sphinx
Det här är väl så bra poesi kan vara. StilSäkert! Helt enkelt. Om längtan. Om saknad. Håller från första bokstav till sista frågetecken. Gratis till bland det bättre jag läst på länge! Hoppas denna får sin plats i solen.
2025-08-05