Logga in


När ensamheten smyger sig på
När alla tankar gör mig yr
När alla minnen får mig att gråta

Då går jag ut och ser på alla stjärnor
Tänker på allt som en gång varit
På allt som kommer att vara
Och på allt som är

Jag är tacksam för det jag har
För det jag har haft
Och det jag kommer att få

Jag är glad att du finns
Att du är verklig
Och inte en dröm

Vi är inte nära
Inte tillsammans
Men jag är ändå glad att jag får ha dig i mitt liv

Och kanske ser du precis som jag på stjärnorna ikväll
Under samma himmel



Fri vers av Coldasice
Publicerad 2025-08-23 12:14


Svante Källström
Fint formulerad text med ljust innehåll!
2025-08-26


Jimmy.Backlund
vackert
2025-08-23