jag skriver aldrig
glada texter
men när jag talade om
att det inte är något
jag ägnar mig åt
började du skratta
och ditt leende
påminde mig om
varför det finns sådana
som skriver om
dom som ler
Fri vers av retzzzina
Publicerad 2025-10-09 03:21
S.A.I. Steve Lando
haha träffande väl
2025-10-09
SIDA GULDPOJKE
sjuksköterskan på akuten på Säter frågade mig varför jag aldrig ler. "det finns inget att le åt här sa jag."
2025-10-09