ibland undrar jag om jag tänker för mycket
svaret är ju såklart ja
när man fastnar i tankar känns ensamheten som störst
frågan är om tankar är farlig?
jag tror ibland det
det tar över mig
jag försvinner
och sen undrar man om man någonsin kommer ta sig ur
de är så enkla att lyssna till
enkelt att tro att det är ens verklighet
tankar är enkla att bryta sig in
svårare att bryta sig ur
tanken på att det blir glasskärvor kvar
tanke
tankar
tanken
det är den som räknas sägs det
Fri vers (Fri form)
av anesthesia
Publicerad 2025-11-08 19:46