Logga in


Allt jag upplevt...
Allt jag lyssnat på...
Allt jag minns...

Ingen energi -
Tomhet i mitt huvud.
Ilskan -
Som allt vill explodera.
Smärta -
Som sitter i hjärtat.
Frustration -
Som känns som giftet.
Hata -
På situationen. På mig.
Allt på samma gång.

Hur skulle jag stå ut med detta?
Någonstans.
Som förre.
Som alltid.



Fri vers (Fri form)
av susaedki
Publicerad 2025-12-01 08:53


Evelyn Falk Möller
Ja, nog har man varit där alltid, i hatets iskalla svarta hål där hatets klösande klor river själen i blodiga slamsor... En eftermiddag, tror jag det var. Sedan slutade jag behandla mig själv så fruktansvärt illa och klättrade upp i ljuset och värmen igen. Det är vi själva som väljer de tankar och känslor som vi skapar våra liv med. Till 100 %
2025-12-17


Oovärd
Bakbunden. Maktlöshet. Tack.
2025-12-01