Logga in




Några tankar om julen och hur vi handlar

Jultiden känns alltid speciell.
I mörkret brinner varje ljus
och värmer hjärtat med sin stills glans.

Människor förändras.
De tar sig mer tid.
De leker mer.
De njuter intensivare.
De agerar också mer tolerant.

Men varför bara under jultiden?
Är vi inte värda det hela året?



Fri vers (Fri form)
av susaedki
Publicerad 2025-12-24 17:57


Tidsljus_Timelight
Känner mig som minst värd under jul.
2025-12-24