…eller hej då…eller på återseende…
Man kan göra det på olika sätt
Adjö, vi hörs inte mer!
Hej då, vi hörs senare!
På återseende för jag hinner inte mer nu!
Allt detta är helt okej då livet pockar på
Men sen finns den där tystnaden
Den där tystnaden mitt i en konversation
Avklippt!
I hate it!!
Fri vers av Måsliv
Publicerad 2025-12-30 18:08
Bengt J Malmsten
När INTE allt blir sagt, uttalat. Då vi väntar på en fortsättning som inte hörs. Du skapar riktig dramatik Måsliv. WOW!
2025-12-31