Ingen kan förstå mig, mitt hjärta är splittrat
vaken på natten under stjärnor som glittrar
kan du förstå, kan ej vara samma som förut
hoppas ibland, att natten aldrig vill ta slut
många önskningar, var saker som jag ville
vissa blev ej sanna, jag vandrade helt vilse
om det ska ske, så kommer det nog en tid
en dag efter natten, jag skriver om mitt liv
Bunden vers av JonezJaczon
Publicerad 2026-05-11 17:24
Peffag
Fin stämmning, känns som allt gick mot ljusare tider. Sorgslig som min dotter brukar säga ...
2026-05-12