Efter att alla mina drömmar
Hade besannats
Satt jag kvar en stund
I lyckoruset
Jag funderade på
Ifall jag hade blivit lycklig
Fri vers av Någorlunda
Publicerad 2026-05-15 23:41
inathreepiecesuit
tänk vilken fin känsla. fin och enkel men sällsynt. väl beskrivet i all sin enkelhet. där man sitter och funderar allt för sällan.
2026-05-16