Logga in



Efter att alla mina drömmar
Hade besannats
Satt jag kvar en stund
I lyckoruset

Jag funderade på
Ifall jag hade blivit lycklig



Fri vers av Någorlunda
Publicerad 2026-05-15 23:41


inathreepiecesuit
tänk vilken fin känsla. fin och enkel men sällsynt. väl beskrivet i all sin enkelhet. där man sitter och funderar allt för sällan.
2026-05-16