-
En dag ska jag bara minnas det goda.
2024-11-30 21:11
-
Snipp, snapp, snut så var sagan slut!
2024-11-13 21:25
-
Tre är bättre än en
2024-10-26 22:09
-
Alltid jag.
2024-07-07 16:45 - (1)
-
Någon som du 2
2024-07-05 21:16
-
Någon som Du
2024-06-07 18:26 - (1)
-
Tåget
2024-04-20 18:11 - (1)
-
Paus
2024-04-09 18:02
-
Jag bad dig då
2024-03-01 21:51
-
Jag passar inte in
2023-12-18 12:53 - (10)
-
Du såg mig
2023-12-16 10:52 - (2)
-
Inte saknad
2023-12-15 22:56
-
Sluta
2023-12-15 13:23 - (4)
-
Vi kommer ingenstans
2006-12-18 12:39
Den handlar om att ta på sig skulden för ett dåligt förhållande där den andra partnern förnekar att denne skulle ha bidragit till det dåliga förhållandet. Hur man sakta börjar tro på det också. Och du offrar allt och alla och dig själv.
-
Dennis
2006-12-18 12:29
Vad jag känner för min man.
-
Själv
2006-12-13 22:05 - (1)
Ännu ett fynd ur tonårslådan. Är egentligen en sång som blev helt klar för två år sen.
-
Borde jag fått ett bryt? Eller?
2006-12-13 21:31
Under bearbetning...
-
Förvirrad
2006-12-04 19:47
upphittat ur en gammal tonårslåda..:) Ger en lite flashback från then...:)
-
Alltid skyldig.
2006-11-04 16:48 - (1)
Där spriten går in går vettet ut. Att leva i en familj där pappan är alkholist.
-
God jul
2006-10-19 18:20