Rester till middag
Nån gammal låtlista på Spotify
Mikrovärmd hemmagjord vinglögg
Glömt köpa pepparkakor
En tråkig halvläst bok
Katten viftar otåligt på svansen
Hade jag haft svans hade jag gjort likadant
Det är idag man skulle älskat med nån älskling
Idag man skulle vara vacker i sterinljusets sken
Idag man skulle viska heta ord i varandras öron
Idag man inte skulle lämna sängen överhuvudtaget
Det är åtminstone Babel på tv
Fri vers av Präktiga Petronella
Publicerad 2024-12-08 17:53
ej medlem längre
Inte ofta jag skriver detta: Men fucking snyggt!
2024-12-08