Jag valde livet.För mig har det funnits två olika vägar ut. Antingen att luta sig mot psykiatrin, ta emot vården och medicinerna som följer. För att sedan därefter hamna i ett fysiskt, känslo och tankemässigt underläge. Oförmögen att leva aktivt, emotionellt levande och avtrubbad inför andras bemötande.
Övriga genrer
av
Drömmar och tacksamhet
Läst 48 gånger och applåderad av 2 personer Publicerad 2026-06-02 05:24
|
Nästa text
Föregående
Drömmar och tacksamhet
Senast publicerade
Varför tar hon sig inte samman? Det man såg som underhållning. "The woman who just could not take no for an answer" Själens eftermiddagslur Jag valde livet. Kära medmänniska Att få ut något gott ur det som aldrig svarade. Om att vara mer av sin upplevelse än kroppen i sin helhet.
Se alla
|